Adı üstünde simya ama bu bambaşka bir simya her türlü bakış acınızı değistiriyor açıkcası şiddetle oneririm, zaten cok uzun da değil adetta içinizi de rahatlatacak, santiago nun nasıl mutluluğun peşine suruklendıği goreceksınız
Kitaptaki akıs cok basarılı ama devamını gelebılırdı hatta bu kıtap uzerıne fılm uyarlanılırsa baya gundem olurdu dıye dusuyorum cunku kıtabbı okuyan bılır ama keske bu kıtabın 2 serısıde olabılseydı