"Kadınlar her ne yapıyorlarsa erkeklerden iki kat daha iyi yapmalılar, ancak o zaman erkeklerin yarısı kadar iyi oldukları düşünülür." Kadınlar, adaletsiz bir dünyada başarmak için erkeklere göre iki kat daha terliyordu. Sorun kadınların ter bezlerinde değil, kadının zekāsını hiçe sayanlanın "ar" bezlerindeydi.'