Münir S.

Münir S.
@Mrmuno
İMAN varsa, HAYAT vardır... curiouscat.me/Mrmuno
Olanı biteni sindirdim, yeter bana kendi derdim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayırlı sabahlar bu arada, umarım iyisinizdir. :)
"Lamba da titreyen alev üşüyor" bir kaç saattir dilime dolanan, anlamak için derinlere,geçmişe sokan kelime... yutkunsa insan yırtacak sanki gırtlağı..
Hayırlı Sabahlar...
İki tanık var biri dilimdir, biride dürüst kalemim, İhanet etmez sözüm kağıda ve halim rabba teslim. Ölümün sessizliğine eşsiz bir seda ile girdim, Boğulmaktan korktuğun denizin tahmininden derinim. Benim kalbim ısrarla cennet kuşatmasında hala, Ruhum bedeni terke maruz sevap artı günahlarla. (Yunus Özyavuz)
Hayırlı Sabahlar..
sabahtan sonra getirilen nedir? Kamyon tadında ve dağınık olan nedir? Çaşıtlar uyudu, kuşlar çıplak.. Sabah ormanın ağza bıraktığı ıssızlık gibidir sabah günün el değmemiş bir vaktidir İsmet Özel