Münir S.

Münir S.
@Mrmuno
İMAN varsa, HAYAT vardır... curiouscat.me/Mrmuno
Yeryüzünde kibir ve azametle yürüme! Çünkü sen asla yeri yaramazsın ve boyca da dağlara erişemezsin. (İSRA/37)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan, hayrın gelmesine dua ettiği gibi kötülüğün gelmesine de dua eder. İnsan pek acelecidir. (İSRA/17)
Olanı biteni sindirdim, yeter bana kendi derdim..
Hayırlı sabahlar bu arada, umarım iyisinizdir. :)
"Lamba da titreyen alev üşüyor" bir kaç saattir dilime dolanan, anlamak için derinlere,geçmişe sokan kelime... yutkunsa insan yırtacak sanki gırtlağı..