Münir S.

Münir S.
@Mrmuno
İMAN varsa, HAYAT vardır... curiouscat.me/Mrmuno
Onlar, iman etmiş ve kalbleri Allah zikriyle yatışmış olanlardır. Evet, iyi bilin ki, kalbler Allah'ın zikri ile yatışır. (Ra'd - 28)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok paylaşım yapanmı bilir, çok okuyan mı ? :)
... Tam kırk gün boyunca bunlara başkaca birşey katmadı. kendisini uğurlayan arkadaşının söylediği şu sözler ise, bir an olsun hatrından gitmiyordu: ''SALİH KİŞİ, GİTTİĞİ HER YERDE İYİ BİR ETKİ BIRAKIR. BİZ, BURAYA İLK GİDECEK BU ARKADAŞIMIZIN ORADA İYİ BİR ETKİ BIRAKACAĞINI KESİNLİKLE UMARIZ.''
Sayfa 94
Yunus Özyavuz (sagopa kajmer) Türkiye'deki tanıdığım en iyi söz yazarıdır..
Yanıma aldım kendimi, Ve yürüdüm ince çizgisinde yolumun. Ortalıkta görünen herkesin adı yabancı, Herkes kendi maskesiyle dolaşır oldu yanıbaşımda, Tanımaz oldum yüzleri ve keşkelerle avunur oldum. *** Düşman kelimesinin anlamını arkadaş sıfatını taşıyanlardan öğrendim. *** Adı anıldığında işte dostum dedim, Adım anıldığında tanımam dedi, Taktı maskesinii yüzünü çevirdi Ve sildi kalıcı tüm izleri, Geri getiremediği zaman eskide kalan anı defterini, Her sayfada düştü maskesi.