1k alıntıları psikolojimi bozdu galiba okudukça kendimi daha da yalnız hissediyorum. Yazarlar her yalnız kaldıkça kitap mı yazdılar? 1k 1 yıldır kullanıyorum 1k sayesinde kitapları daha çok sevdim yazarları tanıdım acı dolu sözler okudum bir çok bilgi öğrendim en önemlisi ise kitap okudukça empati duygusu arttı. Bazı kitaplar sayesinde bazı şeylerin farkına vardım. Bu farkındalıkların kötü tarafı insanlardan uzaklaşmak ama "yalnızlığımı yalnız bırakmayan Allah 'tır."