~NB~

~NB~
@MrsFelicia
Hayat , karanlıktan korktuğumuzda gözlerimizi kapatmamız kadar tuhaf. لا يوجد مكان للشر في الحياة.
Öldürdüm.🎐
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sevilmeye en çok hayvanların layık olduğunu bilmek beni mutlu ediyor.☁
Güneşi seviyorum, ama sadece batarken. Bu da birnevi mazoşistlik olmuyor mu?
Hep aşk mı şair eder insanı, belki de yalnızlığı nefreti ediyordur en çok duyguların açığa çıktığı aşk duygusunda bunları dile getiriyordur . Kim bilir,,