~NB~

~NB~
@MrsFelicia
Hayat , karanlıktan korktuğumuzda gözlerimizi kapatmamız kadar tuhaf. لا يوجد مكان للشر في الحياة.
Öldürdüm.🎐
Reklam
Sevilmeye en çok hayvanların layık olduğunu bilmek beni mutlu ediyor.☁
Güneşi seviyorum, ama sadece batarken. Bu da birnevi mazoşistlik olmuyor mu?
Hep aşk mı şair eder insanı, belki de yalnızlığı nefreti ediyordur en çok duyguların açığa çıktığı aşk duygusunda bunları dile getiriyordur . Kim bilir,,
Sanki yeniden doğuyormuş gibi.
Reklam