~NB~

~NB~
@MrsFelicia
Hayat , karanlıktan korktuğumuzda gözlerimizi kapatmamız kadar tuhaf. لا يوجد مكان للشر في الحياة.
Güneşi seviyorum, ama sadece batarken. Bu da birnevi mazoşistlik olmuyor mu?
~NB~
Tişekkürler
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güneşi seviyorum, ama sadece batarken. Bu da birnevi mazoşistlik olmuyor mu?
~NB~
Türkçeyi saymazsak iki sayarsak 3 öğrenmeye çabaladıklarımla 5
Güneşi seviyorum, ama sadece batarken. Bu da birnevi mazoşistlik olmuyor mu?
~NB~
نَعَمْ
Güneşi seviyorum, ama sadece batarken. Bu da birnevi mazoşistlik olmuyor mu?
~NB~
You are right.