~NB~

~NB~
@MrsFelicia
Hayat , karanlıktan korktuğumuzda gözlerimizi kapatmamız kadar tuhaf. لا يوجد مكان للشر في الحياة.
🎼Gömleğimin cebi gönlümü saklar,aman yüreğin yolları var.
Reklam
Artık tabakta kalan son köfteyi kim yiyecek kavgası yapacak seviyeye gelmek istiyorum , çok bir şey de istemiyorum yani.
Z'den P'ye
~Ben şimdi karanlık hatta sonsuz bir gecedeki kuyu gibiyim. Bir yanım ölümü anlamlandırmaya çalışırken bir yanımda ışık bekliyor bir umut. _Karanlıkta gözlerini kapatıp ölümü anlamaya mı çalışacaksan? Küçük de olsa umut vaat eden ışığa mı gideceksin? ~Oturup onu bekleyeceğim. _Işığı mı?Ölümü mü? ~Onu. (م) 🌈
Dertlerin dertlerim olduğu zaman , hep seninleyim demektir.
Aramıza çizildi bu mavi duvar' 🌊🎶