~NB~

~NB~
@MrsFelicia
Hayat , karanlıktan korktuğumuzda gözlerimizi kapatmamız kadar tuhaf. لا يوجد مكان للشر في الحياة.
🌈Rüyamın peşine taksi tuttum...🎶
Reklam
Tam güneşimi buldum derken, senin bir ateş böceği kadar bile dünyamı aydınlatamaman.
İçimde sanki kahve içerken ders çalışıyormuşumda , kahveyi unutup en son soğuk içmişim gibi bir sıkıntı var.
Seninle bir mucizede buluşacağız , elinde bir papatyan ve gökyüzünde çiçeklerle kaplı dilek balonlarımız olacak. Sen mutlu oldukça , benim içimdeki kuşlar uçacak.Ve sonra hep biz olacağız. ( #ن # م)
Bütün kırıklarıma rağmen, hayata kocaman güleceğim.