Bazen olur ya sorarız kendimize ya da kendimize yakın gördüğümüz bir dostumuza: İyi ve kötü dediğimiz kavramlar insan var olmadan önce de var mıydı? Yoksa insan mı var etti bu kavramları diye düşünürüz. Ve bu sorular başka soruları da beraberinde getirir. Eğer bizden önce böyle kavramlar yoktu ise ve bu anlamları ortaya çıkaran yine bizlersek, aslında bizden önce olmayan bir şeyi yaratarak, yani onu yoktan var ederek iyi ve kötü diye yargılamalarda bulunarak yine yanlışa düşmüş olmaz mıyız? İyi ve kötü dediğimiz şey bizimle beraber var olduysa eğer, onu yaratan olarak aynı zamanda onu ortadan kaldıracak güce de sahip olmaz mıyız? Ve bir başka soru daha gelir aklımıza: Neden bu değerleri kendimizle beraber yarattık? Neden etrafımıza değer biçtik? Neden böyle bir yetenek ve algı ile geldik dünyaya? Neyi tanıyabilmek ve bunca soru içinde aslında hangi soruyu sorabilmek için sahibiz içimizdeki bu güce ve yaratım isteğine?