Lavinya

Lavinya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.··
2020 55. kitabı
Katie Ashley
7.2/10 · 178 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·352 syf.··
2020 54. kitabı
Ortalama düzeyde bir kitap. Elinizde okuyacak hiçbir şey yoksa okuyabileyeceğiniz çerezlik bir kitap. Konusu biraz garip geldi açıkçası. Erkek karakteri de pek sevemedim. Onun haricinde birkaç saatte okuyup bitirdim. Kritik bir yerde bittiği için ikinci kitabı da okuyacağım
Sana İhtiyacım VarKatie Ashley · Novella Yayınları · 2015274 okunma
Puan vermedi·312 syf.··
Beğendi
·
2020 53. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2020 03:30
Kitaba gece on iki sularında birkaç sayfa bakmak için başladım ve bir baktım gece üç buçukta kitap bitmiş. Öyle akıcı ve eğlenceliydi... aslında başları bi sıkıca gelmedi değil. Hatta komedi ögeleri ağır olduğu için kesin sevmem dedim ama yazar çok güzel manevralar yaptı ve bi baktım ki kitabı elimden bırakamıyorum. Kadın karakter gerçekten çok tatlı ve komikti. Ben böyle geveze ve edepsiz iş ses görmedim :D ayrıca Carter karakterini de çok sevdim. Biraz şapşallık vardı özellikle Clarie yı görünce :) onun haricinde gerçekten çok tatlı, anlayışlı, sevecen bir adamdı, Ondan iyi bir baba olacak. Ve dört yaşındaki minik Gavin. Allahım öyle sahneler vardı ki gece bir yarısında kahkahalar atarken buldum kendimi. Soruları ve öğrendiği yeni şeyler çok komikti gerçekten. İşin özü romantik komedi türünde, yetişkin ögelerin olduğu güzel akıcı çerezlik bir kitaptı. Tek sevmediğim yönü aşırı aşırı argonun geçmesiydi, hoş bir süre sonra onları bile alıştım. Tavsiye edeceğim ve birkaç yıl sonra tekrar okuyacağım bir kitap
Baştan Çıkarıcı AtıştırmalıklarT. E. Sivec · Aspendos Yayınevi · 201494 okunma
10/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2020 52. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 23 Eylül 2020 19:15
Bu kitabı çok çok çok seviyorum! Sanırım üçüncü okuyuşumdu ama sanki ilk defa okuyormuş gibi büyük bir zevk aldım. Monica McCarty son zamanlarda e sevdiğim tarihi kurgu yazarı, tüm kitapları çok güzel ama İki Ateş Arasında kitabını ayrı seviyorum. Tor’un fazla soğuk ve öküz tavırları beni sinir etse de adam da şeytan tüyü var resmen. Her şekilde sevdiriyor kendini. Özellikle onun ağzından olan kısımlarda iç mücadelesini okumak çok güzel. Soğuk imaj çizeceğim derken içi içini yiyordu:) Sahiplenici, korumacı tavrı sanırım kalbimi çelen. Ve Christina... Aşırı tatlı, masum, zeki bir karakterdi. Tor’u o kadar güzel seviyordu ki hayran olmamak elde değil. Birbirleriyle zıt bir o kadar uyumlu iki karakterdi. Bu uyumu sayesinde sanırım kitabı bu kadar çok seviyorum. Tarihi kurgu sevenlere içinde yetişkin öğeler barındırdığını söyleyerek tavsiye ediyorum.
İki Ateş ArasındaMonica McCarty · Koridor Yayıncılık · 2012378 okunma