Var olmayan şeyler için var olduğuna inandıklarından daha fazla kendini kaptırdı ve bir gün kıyıya vuracağını bilerek o okyanusa atladı, o güzel dalgalar. Bir gün cesedinin çıkacağı o suda artık o kadar da kötü değil.
—Ama tekrar gitmem gerektiğini hissediyorum çünkü ışığı kaybediyorum. Seni en iyi karanlıkta bulacağımı biliyorum ama bunun için daha fazla hayatı sonlandıramıyorum.
Boş bakan gözlerini oyacaklar bir gün
Ellerini kıracaklar
Saçlarını kesecekler ya da kökünden koparacaklar
Kafanı sözleriyle parçalayacaklar
Ve kimse sana konuşma hakkı sunmayacak
Yapamayacak kadar yorulacaksın
Ve aklına sızdıklarında anlayacaklar
Sen ölmüş olacaksın
"Başına gelen her şeyin merkezindesin."
—O kafesin kapısını sen kilitledin.
O kapının kilidini sen değiştirdin.
O duvarları sen boyadın.
O duvarlara mavi el izlerini sen bastın.
—Orada kalan tek kişi sensin, hâlâ merkezde, kaçtığın yerdesin.
"Ve nadiren geri gelirler
Bir arkadaşımı okyanuslara kaptırdım
Bir arkadaşımı tepelere kaptırdım
Bir arkadaşımı intihar sonucu kaybettim
Bir arkadaşımı haplara kaptırdım
Bir arkadaşımı canavarlara kaptırdım
Bir arkadaşımı utançtan kaybettim
Bir arkadaşımı evliliğe kaybettim
Bir arkadaşımı inatçı gurura kaybettim
Suçlayacak bir arkadaşımı kaybettim
Ve bir arkadaşımı servete kaptırdım
Ve sonra kendimi kaybettim"