– "Sana olan tüm öfkem ve nefretim sadece fedakârlığınla ilgili ama fedakâr olmasan bile yaşayamıyor oluşun çok canımı yakıyor. Ve ben bütün evrenleri de kaderleri de parçalayarak yok etmek istiyorum."
"Tanrıya meydan okuyorsun."
"Tanrıya inanmıyorum."
"Bir Tanrı olsaydın, ikimizin de var olacağı o evreni yine de yaratamazdın, sen hiç orada olmamış olurdun. Ayrıca tek bir insan için evrenleri yok etmek daha büyük bir fedakârlık olmaz mıydı?"