"Yaşam belki
Bir kadının ,her gün küçük sepetiyle geçtiği uzun bir caddedir
Yaşam belki
Bir adamın kendisini dala astıği bir iptir
Yaşam belki
Okuldan dönen bir çocuktur.
..."
"Ey mutluluğun sade ülkesinin sakinleri
Ey yağmurda açılan pencerelerin dostları
Bağışlayın onu
Bağışlayın onu
Çünkü büyülenmiştir
Çünkü sizin ağır varlığınızın kökleri
Onun gurbet topraklarında tünel açıyor
Ve onun hemen inanıveren kalbi
Hasretin acı veren darbeleriyle
Göğsünün bir köşesinde kabarıyor."