"Günlerinizin çoğunu acılar çekerek geçirmek, bir yıl içinde yalnızca çok az bir süre sağlıklı olmak, insanın hayatının ağrı ve acılarla tükenmesi, çaresizlik içinde olmak, yaşamanın anlamı konusunda karamsarlığa kapılmaya yol açabilir."
İyi hayatım yok muydu?
Hayatımın giderek daralan bir huniye dönüştüğünü kime anlatabilirim?
Benim acılarımı, uykusuz gecelerimi, intihar düşüncelerimi kim anlayabilir?