“ Bak oğlum… Ay doğuyor… Aşık mehtapta ayakları çıplak, başı açık yarın yoluna düşüyor… Yar artık uykudan uyanmalı… Çünkü rüyasına girmeyen maşúku koynuna girdi… Sen daha bilmezsin Kenan… İnsan yârini çok özlerse gayri yüzünün hayalini de göremez olur…”