İnsan suyu bilmeyen balık gibiyidi , bilmesi için sudan çıkması gerekiyordu.hayat mecbur bırakmadıkca insan hayatı boyunca hayatını sorgulamıyordu, sorgulamak için bir sebep gerekiyordu. Hayat pek çok kişiye bu sebebi veriyordu aslında , tesadüf sandığımız karşılaşmalar , kaderin oyunu sandığımız olaylar hayatın GÖR deme biçimiydi. Ama çoğunluk görmezden gelmeyi tercih ediyordu , hayatın akıntısı içinde kayboluk gidiyordu ya da büyük bir kayaya çarpıp parçalanıyordu.