📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siz KELEBEK nasıldır bilir misiniz?
Ben bilirim.
Ama size söylemem.
Çünkü siz de seversiniz. Kıskanırım..
Söylemem, ama yazarım.
Yazarım dediğime bakmayın
Karşımda gülüşünü görsem, yok olur bütün yazdıklarım..
Sadece seviyorum der susarım.
Siz KELEBEK nasıl bakar bilir misiniz?
Ben bilirim..
Öyle bir bakar ki, En güzel manzaradır onun gözleri.
Güneş, onun yönünden doğar
Bütün çiçekler o var diye bu kadar güzel kokar. Ağaçlar önüne düşsün diye döker yapraklarını, Rüzgar saçlarına değsin diye eser.
Bilmez kimseler..
Sadece ben bilirim.
Çünkü onu en çok, en çok ben severim...
" - Erdem, dedi, iyi eylemlerin icrasıdır.
+Peki o zaman ahlaksızlık nedir? dedi.
- İyi eylemlerin gerçekleştirilmesine engel olmak bir ahlaksızlıktır. "