Maksimin üniversite hayaliyle bir arkadaşının tavsiyesi üzerine gittiği kazanda maalesef ki üniversite okuyamıyor çünkü yoksulluk diz boyu. Ama iyi bir hayat dersinden geçiyor.. Kitap okunmalı mı derseniz okuyunca burukluk hissede hissede ilerleyeceksiniz. Maksim gorkinin otobiyografi romanlarından 3.kitabı :Çocukluğum, ekmeğimi kazanırken ve benim üniversitelerim. Seri şu şekilde okumanızı tavsiye ederim.
Benim ÜniversitelerimMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201610,9bin okunma