Kırmızı saçlı kadın. Aslında beğendim kitabı gayet başarılıydı ama bazı noktalarda şaşırdığım , yok artık dediğim de oldu okuduğum içinde pişmanda değilim karışık duygular içerisindeyim (:
Uzun bir süre kimseyle konuşmadım; içime döndüm. Dünya ile arama uzaklık koydum. Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedimç İçimde bir suçluluk, hatta kötülük yokmuş gibi yaparsam, yavaş yavaş kötülüğü unuturdum. Böylece hiçbir şey olmamış gibi yapmaya başladım. Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten de hiçbir şey olmuyorsa. hiçbir şey olmaz sonunda.’