Meryem Kayraklık

“Fakat her şey geçer,her şey unutulur.Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.İnsan birazcık da kalender olmalıdır.”
Reklam
Ben kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım.
Uyuyamamak, daralmak , bunalmak özet kendini iyi hissedememek.
"Sen hiç sevmemişsin Komiserim.” diyor. “ Seven insan, ama gerçekten seven insan her şeyi yapar."
'Sevgisi bana bu dünyanın ne kadar güzel bir yer olduğunu öğretecekti.'🍂🌸