"Öğretmenlik yapmanın ötesine geçip öğretmen olan biri, öğrencinin ona muhtaç olduğu kadar, kendisininde de öğrenciye muhtaç olduğunu keşfetmiş biridir."
"Öğrencisini insan olarak sayan ve seven öğretmenin öğrencisinin özü gelişir."
Şöyle demedim:' Öğrencisini insan olarak sayan ve seven öğretmen, öğrencisinin özünü geliştirir.'