Oranın nasıl olduğunu anlatırsın değil mi? Hayatını,evini,geçtiğin yolları, pencerenin manzarasını, yediklerini,böylece ben de orada seninle yaşamış sayılırım.
Ve şimdi Milena, sen de sırt çeviriyorsun bana, uzun süreliğine değil, biliyorum,ama bak,insan kalbi çarpmadan uzun süre dayanamaz ve sen bana sırt çevirdiğin sürece, nasıl çarpabilir kalbim ?
Şu an dağılmış durumdayım ve üzgünüm,telgrafını kaybettim,aslında kaybolmuş olamaz,ama onu arayıp bulmam gerek ve bu da yeterince kötü.Ayrıca sensin bunun suçlusu; o kadar güzel olmasa, sürekli elimde gezdirmezdim.