Haksız mıyım, mektuplarımın seni rahatsız ettiği konusunda? Ama haklı olsam neye yarar? Mektup aldığım sürece, hakkım da var her şeyim de, ama almadığımda ne hakkım,ne hayatım ne de başka bir şeyim.
"Gelme.Bir gün çok ihtiyacım olduğunda gelmeni rica edersem,hemen geleceğin umudunu bırak bana,ama şimdi gelme nasılsa yine gitmek durumunda kalacaksın."