Kitabın başlangıcı ve orta kısmı mükemmel ilerliyor bir yerden sonra şehname , oidipus , sührap , rüstem hikayelerinden okadar çok bahsediyor ki anksiyete krizi geçirdim.
"Birini çok sevmenin bedeli bir daha kimseyi sevememektir." Aşka birde bu açıdan bakmak iyi hissettirdi. Rus yazardan mükemmel bir kitap daha okumanın mutluluğu ile