Tülin

Herkesin öyle bir hikâyesi yok muydu? Başlayıp da bitireme­diği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı? İçine atıp sifonu çekmek varken.
Reklam
İnanınca bulunur eskitilmiş mutluluklar
Müzik
bazı hataların affı yok ve bazı insanlar değişmez
Başkalarına gülsem de, Senden uzak kalsam da, Sevmediğini bilsem de Ben gene sana vurgunum. Sabahattin Ali
"koskoca şehrin hiç gelmediğin sokaklarında bile seni görme umuduyla etrafa bakmanın nasıl hissettirdiğini bilmiyorsun"
Alıntı