Sayfa sayısına bakınca hemen bitiririm demiştim.Ancak okumaya başlayınca ne kadar derin bir kitap olduğunu hissettim.Bu kitabı bir kaç kez daha okumayı ve tamamen anlamaya çalışmayı düşünüyorum.Bazı olayların veya durumların empatisi mümkün olmuyor.Yazarın kendi yaşadığı olayları anlattığı bu kitapta anlatılanlara empati yapabilmekte öyle işte.Ama insanoğlunun bazı sahte yanlarını da ayan beyan anlatmış.Laylaylom yaparken,eğlenirken veya eğlendirirken herkesin güldüğünü.Birazcık ciddi bişey anlatınca ise insanların dinlemeyi bırakmasını mesela...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!