Bazı insanlar genç kızlara, “çalışmayacaksan niçin okuyorsun?” Sorusunu sorarlar. Kadınlar, sadece bazı teorik bilgiler elde etmek için okumazlar. Bilinmesi gerekir ki, okumak sadece insanın mesaili bir işte çalışması için değildir. Eğitim almak, hayatı ve toplumu tanımak, sosyal beceriler kazanmak için de önemlidir. Burada ideal olan, kadının okuyup eğitim alması, ama anneliğide küçümsememesidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kadar kitap okuyorsun Üniversite neden okumuyorsun?;
Ben bana dayatılan kitapları değil,ihtiyaçlarımı doğru yanlış hakkı tanıyarak okumayı seviyorum.
Ve bunun beni geliştireceğine inanıyorum.
İnsanın yapısında diğer hiçbir canlıda olmayan bir özellik var ki, bu, giyme ihtiyacıdır. İlk insandan bu yana örtünme, ayakkabı giyme gibi ihtiyaçların olduğunu düşünürsek, giymek, genetik eğilimlerimizden birisidir, diyebiliriz. İşte bu sebeple insanın ilk evi elbisesidir.
Teşhircilik, bir hastalıktır ve kadının kişiliğine değil, dişiliğine dikkat çekmektir. Kişiliğini ön plana çıkardığı zaman, toplumda var olacağını hissettirmektir. Buda erotizm ve kadının cinselliğinden çıkar sağlamaktır. Bu sebeple bir kadının kadınsılığıyla dikkat çekmesi, onun toplumsal rolüne zarar veriyor.