Yaşlılık, yalnızlık, kimsesizlik ne garip. İnsanları anlamadan, dinlemeden onlardan vazgeçmemiz ne garip. Hayat geçip gidilecek bir her iken bizim bu kadar birbirimize girmemiz, birbirimizden kopmamız ne garip.
Selime Teyze ve Meltem’in hikayelerinde kendiniz parçalar bulacak; yaşlıları ve kimsesizleri anlayacak, empati kuracaksınız. İnsan olmanın değerini anlayacaksınız.
“ Acaba” ile başlayan her ihtimal karanlıktı. Ama biz o ihtimallerin hep çok güzel, en azından mevcuttan daha güzel olduğunu düşünüyor, bu yanılgı ile kendi kendimizi yiyip bitiriyorduk.