Ey Zehra! Ey Yıldız! Ey Sevda!
Sen olmasaydın çözemeyecektik aşkı. Muhabbeti Muhammedi (s.a.v.) bilemeyecektik. Onsuzluğun ölüm olduğunu anlamayacaktık. Sen olmasaydın evlatlığın incileri dağılıp saçılacaktı. Yıldızsız gecelerde yönün yitirip, üşüyecekti yürekler. Kadın olmanın bestesi ahenksiz olacaktı. Anneliğin ritmi anlamsız, şiiri ise yarım kalacaktı.