📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kötü şey miydi traktör? Toprağı upuzun çizgiler halinde sürüp alt-üst eden güç, kötü şey midir? O traktör bizim olsaydı iyi sayılırdı. Benim değil, bizim olsaydı. Sevebilirdik o traktörü o zaman. Bu toprağı da bizimken sevdiğimiz gibi. Ama bu traktör iki şey yapıyor. Hem toprağı alt-üst ediyor hem de bizi topraktan atıyor. Bu traktörün tanktan farkı pek az. Her ikisi de insanları sürüyor, korkutuyor, incitiyor."
"Siz asıl bombalayanlar sağ olduğu halde bombalanmanın kesileceği andan korkun. Çünkü her bomba, ruhun henüz ölmediğini kanıtlar. Mülk sahipleri sağken grevler durmuşsa.. ondan korkun işte. Çünkü ezilip bastırılan her grev bir adım atıldığının işaretidir. Şundan emin olabilirsiniz...korkulacak zaman, İnsan'ın bir ülkü uğruna acı çekmeyi ve ölmeyi reddettiği zamandır. Çünkü bu bir tek nitelik İnsan'ın temelidir. Bu bir tek nitelik, evrende benzeri olmayan İnsan'ın ta kendisidir."