📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaradanın nezdinde kimsenin üvey kul olmadığını unuttuk. Cennet diye diye, huri diye diye, aşkı unuttuk! Allah'ın insanı yaratması başlı başına bir davetti zaten aşka...Bunu unuttuk. Yaradan'ı sevmek, onun yarattığı meczubu da, dilenciyi de günahkarı da sevmekle mümkün olur. Bunu da unuttuk. Tüm yolların ayrı yere çıktığını, çırpınıp dursak da ölümün duvarını aşamayacağımızı unuttuk."
"İnsanlar birbirlerini fazlalıklarıyla değil, eksikleri ile anlarlar. Bir zengin fakiri, sağlıklı kişi hastayı bu yüzden anlayamaz. Anladığını söyler ama aslında anladığı şey onun gibi olmadığı için duyduğu memnuniyetir."