Özellikle kadınların okumasını tavsiye ederim. Kadınlarımız geçmişte neler yaşamışlar, hangi zorluklarla karşılaşmışlar öğrenebiliriz. Genel kültür açısından iyi bir kitap diyebilirim. Kitap, soru cevap şeklinde ilerliyor. Bazı bölümlerde aynı şey tekrar tekrar anlatıyor. Bu da biraz sıkıcı oluyor, hatta baya sıkıcı oluyor. İlk bölümler güzel ve ilginçti ama son bölümler sıktı. Bitse de kurtulsam dedim açıkçası.
Zamanda ne kadar geriye gidersek gidelim, cinsiyet ayrımının ezelden beri bir hiyerarşi olarak görüldüğünü fark ediyoruz. Erkek daha iyidir; kadın onun kadar iyi değildir! Bütün bunlar sona mı erdi dersiniz? Açıkça görüyoruz ki hayır. Hâlâ gidilecek daha çok yol var. Yok, hayır, kadınların tarihi hâlâ sona ermedi!