'' İnsanları sevmekten pek hoşlanmıyorum da. Sevdim mi de, ölmelerinden korkuyorum. ''
'ʼSevdiklerinden çok ölen oldu mu?''
'' Çok değil, hayır. Yalnızca bana sevgisiz hayatın beş para etmediğini öğreten bir adam'ʼ
"Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."