Pascal’ın bir sözü vardı,
”İnsanın başına gelen her musibetin sebebi bir odada sessizce durmayı becerememesindedir.”
Belki de kimseyle muhatap olmamak,varlığını çevrimiçi bir avatara indirip orada sadece yaşamak, o kadar da kötü bir şey değildir.
Daha az zarar gördüğün bir kamusallıktır, en azından.