“Neydik, ne olduk ?” diye bir soru sorabilseydik kendimize ve geçmişte neleri hayal edip neleri başardığımızı ama bunları başarırken ulaştığımız yerde istediklerimizi -mesela sürekli kitap okuyacağım deyişimi- ne kadar yerine getiriyoruz, dijitalleşmenin dillere pelesenk olduğu bu süreçte kağıttan kitaptan uzaklaştık, uzaklaştıkça da kitaptan aslında kendimizden uzaklaştık...