Ne zaman bir İhsan Oktay Anar kitabı okusam hem garip bir burukluk,hem tatlı bir sevinç hem de kaçınılmaz bir merak duyumsuyorum.Yazarın tüm kitaplarını okumadım ve okumaya da çekiniyorum,çünkü hepsini bitirmekten korkuyorum.Öyle ki o kadar tadına doyum olmaz,o kadar derya deniz, o kadar dopdolu bi yazar bu adam...Şimdiye kadar okumamış olanlar çok şey kaçırdı,ama şimdiye kadar okumamış olanlar çok şanslı.Ölmeden önce okuyun.Mutlaka...