Türk yazarlardan romanlar okumak huyum değildir, fakat bu kitabı birçok kişi öyle bir methetti ki okumadan geçemedim ve iyi ki de okumuşum.Kitap,baş kahramanı bir kadın olan ve birkaç farklı kanaldan yürüyen her yönüyle sürükleyici bir öykü.Öyle ki kitap; dünü ve bugünü, aşkı ve savaşı,günlük hayat ve macerayı, sanat ve direnmeyi çok iyi birleştirmiş.Zülfü Livaneli'den okuduğum ilk kitaptı.Teşekkür etmek lazım...