George Orwell'in 1984 kitabını yıllar önce okumama rağmen birçok sahnesi hala aklimda ve kolay kolay da unutamayacak gibiyim.Buradan yola çıkarak benzer bir kitap olduğu söylenen -bir heyecanla- bu kitabı edindim ve okumaya başladım fakat istediğim heyecan ve şaşkınlığı dogurmadi bende.Bilmiyorum,kitap gerçekten böyle miydi yoksa,son zamanlarda, başladığım kitabı yarıda bırakma eğilimim çok fazla olduğu için midir bu kitap da yarım kaldı.Belki de eski heyecanlarım artık bünyemde barınamaz olmuş.Başka bir baharda tekrar denemek üzere...