Bir de anne babanın, çocuğun yanında öğretmeni eleştirmesi konusu var. Ben bunu çok yanlış buluyorum. Anne babasının saygı göstermediği kişiye çocuk da saygı göstermez.
Öğretmenler bize kendimizi değerli hissettirsin, doğuştan getirdiğimiz potansiyelin ve farklılıkların ne kadar güzel olduğunu göstersin, hata yapmanın normal olduğunu anlatsın ve ne kadar hata yaparsak yapalım ilerlemeye olan inancımızı kırmasın...