Mrve

Mrve
@Mubhem93
Vakti gelince gitmenin adıdır gün batımı..Ömürden,gönülden,günden...
Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim.Sahip olamadıklarımın acısına ayıracak zamanım yok,,hayat çok kısa .. Mina Urgan
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kuzu,,yüzlerce koyunun arasında kendi annesini nasıl buluyorsa; Yapılan iyilik ve kötülükler de elbet bir gün sahibini bulur... Hz.Ömer (r.a)
Din
Ben sözcükleri sevmem. İnsan birini sevdi mi,,yapabileceği en iyi şey onu göstermektir ... Emile Zola
1000Kitap
Evlilik görüşmesi yapan erkeklerin bayanlara karşı fikirlerini ifade ediş şekilleri çok önemli. Mesela;evime televizyon sokmam diyen adamla,, Ev de televizyon olmasa daha çok muhabbet olmaz mı cümlesinin arasındaki uçurumu iyi anlamak gerek. Unutmayınız, üslûp mü’minin kimliğidir ... 🌹🌹🌹
Din
Ben gözyaşının insanın içine akabileceğini bilmezdim. Miljenko Jergovic
1000Kitap