Mrve

Mrve
@Mubhem93
Vakti gelince gitmenin adıdır gün batımı..Ömürden,gönülden,günden...
Şöyle biraz uzansan bir kuytuya Düşman oldum sanki ben bu uykuya Hiç görünmez oldum senin uğruna Simsiyahım farkım yok hiç geceden 🎼🎶🎧 youtu.be/OGX-ny-3ztI
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Sabrediyorum .. " Biliyorum ki çaresizi çare yapan , Zoru kolaya çeviren Rabbim var 🙇‍♀️
Din
Mesafenin önemi yoktur. Burnunun dibinde olsa ne olacak, seni anlamıyorsa! Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda, En ihtiyaç duyduğun anda, iki satırıyla bile olsa, bir çırpıda yanı başında, Mesafe uzaklıklarda değil, mesafe fedakarlıkta… Özdemir Asaf
Edebiyat
Biliyor musun ,, insan üzgün olduğu zaman günbatımını daha çok seviyor .. Küçük Prens
Edebiyat
Ne demiş şair ; " Hayat hikayedir. Ve bir insanı sevmek, onun hikayesini sevmektir." Ve ben hikayesini seveceğim o kişinin hiç ummadık zamanda karşıma çıkacağına inanıyorum 😊
Edebiyat