Şöyle biraz uzansan bir kuytuya
Düşman oldum sanki ben bu uykuya
Hiç görünmez oldum senin uğruna
Simsiyahım farkım yok hiç geceden 🎼🎶🎧
youtu.be/OGX-ny-3ztI
Mesafenin önemi yoktur.
Burnunun dibinde olsa ne olacak, seni anlamıyorsa!
Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda,
En ihtiyaç duyduğun anda, iki satırıyla bile olsa, bir çırpıda yanı başında,
Mesafe uzaklıklarda değil, mesafe fedakarlıkta…
Özdemir Asaf
Ne demiş şair ;
" Hayat hikayedir. Ve bir insanı sevmek,
onun hikayesini sevmektir."
Ve ben hikayesini seveceğim o kişinin hiç ummadık zamanda karşıma çıkacağına inanıyorum 😊