Bana yeniden yaşamam, insanların arasına karışmam gerektiği söyleniyor !...
Peki ama , kırık dal nasıl meyve taşıyabilir ? Rüzgarların kopardığı ve tozların içinde sürüklediği yaprak nasıl yeniden yeşerebilir ? Peki , bu genç yaşta bunca keder niye ? Ne bileyim ! Böyle yaşamak belki de kaderimde vardı... Yükü taşımadan bezmek , koşmadan nefes nefese kalmak...