Mücahide

Bana yeniden yaşamam, insanların arasına karışmam gerektiği söyleniyor !... Peki ama , kırık dal nasıl meyve taşıyabilir ? Rüzgarların kopardığı ve tozların içinde sürüklediği yaprak nasıl yeniden yeşerebilir ? Peki , bu genç yaşta bunca keder niye ? Ne bileyim ! Böyle yaşamak belki de kaderimde vardı... Yükü taşımadan bezmek , koşmadan nefes nefese kalmak...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bilmezler yalnız yaşamayanlar, Nasıl korku verir sessizlik insana ; İnsan nasıl konuşur kendisiyle ; Nasıl koşar aynalara , Bir cana hasret , Bilmezler. 🍂 Orhan Veli Kanık
Güldürür müyüm seni, bıktırır mıyım bilmem,  Baktırır mıyım yüzüme eğer güldürürsem? 🎶🎼 🎶
Hayatım boyunca kendim olabileceğim bir yer aradım. Bu yer bazen bir insanın yüzü oldu, bazen sevdiğim bir kitapta altını çizdiğim cümle, bazen ölüler gibi haftalarca susmanın saltanatını yaşamak, bazen de denizin köpüren mavi kaosunda eritmekle gözlerimi. Ama yetmedi bunlar. İnsanın kendi olabileceği tek yer kalbidir dedim sonra, insan yalnızken kendisidir diye de uzattım.
Konduğu dalın inceliğinden Düşecekmiş gibi olan Ama yine de Kanatları olduğunu bilerek Şarkı söyleyen kuş gibi ol. Victor Hugo