Aynaların umutsuz günaydınlarına tekrar dönme !
Yarının yaralarını çok iyi biliyorsun .Küfür milletinin sahte demokrasilerine benzer iğrenç arkadaşlıklar , çıkar çatışmaları ..Samimiyetsiz selamlar ve bağımsızlığını ilan etmiş bağımlılıklar. Bu son , bu son , bu son ... sonra bi daha ... mağlup hayatlar ..
Lakin ;
Gündüz vakti elinde fenerle Adam arayan Diyojen misali , İFFET 'i , AKLI, CESARET'i ve nihayet ADALET'i arayan , İtidali istikamet bilen delikanlılar da var bu hayatta. Kalplerinin nuru ile sokakları aydınlatan... Kapitalizmin kıyı köşe mahallelerini dolaşıp gönlünden kopan bir Tevhid cümlesi uzatıyorlar. Talip ol ey gafil ! Talip ol ki kurtul şu ego ekseninden , kara düğümler çözülsün yüreğinden , istiğfar nimetinden iç kana kana , hidayete aç avuçlarını , sönsün sahte ışıklar ve göz yaşı dök kurumuş topraklarına .
Talip ol ey gafil geç olmadan ! Senden hiç bir ücret istemeyen yiğitler var bak ..seni kardeş belleyen .
Umudun El Hayat'ından gelen bir "kûn" emri ile duruyor karşında ..selam ile , dua ile ...
(Hayata geçemeyen bir projenin ürünü :)