Tanrı, hayata temel teşkil eden sonsuz gizemdir ve sadece bu hayatın acısını ve kötülüğünü katlanabilir kılabilir. Eğer dünya ve insan kendi kendilerine yeterli olsalardı, eğer ötelerinde daha yüksek daha derin ve daha gizemli bir şey olmasaydı acıya ve kötülüğe katlanılamazdı.
Ölümlüler insandır. Onlara ölümlü denir, çünkü ölebilirler. Ölmek demek ölüme yetenekli olmak demektir. Yalnızca insan ölür. Hayvan yok olur. Ne önünde ne arkasında ölüm yoktur.
Dediklerine göre ölüm sonsuza dektir, ama eğer aynı şey yaşam içinde doğru olsaydı, eğer kişi sonsuz bir yaşam yaşayabilseydi bu daha az mı korkunç olurdu.