Erkek tek tek sıçramalar ile yaşıyor. Bebek doğuyor, insan ölüyor bu bir sıçrama. Bir çiftlik satın alıyor bir çiftlik kaybediyor bu da bir sıçrama. Kadın için ise her şey düzenli bir akış içinde,dere gibi, çağlayan gibi. Sonu gelmiyor. Nehrin akışının da sonu gelmediği gibi hep devam ediyor. Kadın öyle bakar her şeye.