sen ne kadar dürüst olursan ol , karşındakinin senin dürüstlüğüne ihtiyacı yoksa onun gözünde sen bir hiçsin. aynı şekilde ne kadar seversen sev onun senin sevgine ihtiyacı yoksa onun gözünde yine bir hiçsin. diyorsun ki ama ben çok dürüstüm, güzel sevdim, değer verdim, kıymet bildim... evet bunları sen yaptın çünkü güzel bir insansın ama karşındakinin sendeki ihtiyacı bu değildi anlamadın. o yüzden sen sen ol hak edeni sev, hak edene değer ver. sorun sende değil bunu da unutma ...