Bugün tahlil ve tetkik sonuçlarım için hastaneye gittim. Kendi öz ağabeyim gibi sevdiğim çok değerli Prof.Dr. Hakan A. Hocam ile görüştük , Hasbihal ettik. Ve bugün bana KAN KANSERİ (LÖSEMİ) olduğumu söyledi. Benim cevabım ise : " İnna lillahi ve Inna ileyhi raciun " oldu ... Üzülmüyorum. Moralim yüksek. Vay Be diyorum sadece 2023 çıkmadan bana son şakasını yaptı 😊
"Belki de sana düşen, bulmak değil, aramaktır," der.
Güray Süngü
Her yaşamın amacı başka olabilir sevgili okur. Bunu bulmak da vazifemiz olmayabilir. Kim bilir?
🌺