Bugün tahlil ve tetkik sonuçlarım için hastaneye gittim. Kendi öz ağabeyim gibi sevdiğim çok değerli Prof.Dr. Hakan A. Hocam ile görüştük , Hasbihal ettik. Ve bugün bana KAN KANSERİ (LÖSEMİ) olduğumu söyledi. Benim cevabım ise : " İnna lillahi ve Inna ileyhi raciun " oldu ... Üzülmüyorum. Moralim yüksek. Vay Be diyorum sadece 2023 çıkmadan bana son şakasını yaptı 😊
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de sana düşen, bulmak değil, aramaktır," der.
Güray Süngü
Her yaşamın amacı başka olabilir sevgili okur. Bunu bulmak da vazifemiz olmayabilir. Kim bilir?
🌺